Ve dnech, kdy jsem sfoukla pomyslných třicet svíček (bylo to dvakrát, takže počet svíček se mi zřejmě znásobil - což v poslední době vnímám, že právem... protože občas je to na dva pomocníčky, co by mě zvedali z gauče a chodili mi nakupovat, taky za mě vařili polívky a ráno za mě otvírali oči), tak v těch dnech jsem otevřela dvě veliké krabice. Kávovary z Datartu v nich nebyly, za což mnohokrát děkuji :)

čtvrtek 4. února 2016

Lidé s šedými vlasy



Když vešel do plné čekárny, spadla mu šála. Podíval se taky na mě, krasavec. Spadla mi brada...           

Inu, nejlepší roky pánům začínají, když jim šednou vlasy

______________________

K narozeninám bych si přála nebýt zamilovaná.  Nejlíp už nikdy. Protože láska většinou nedopadne.  A že je to dobou jsou výmluvy! 








      .....   KECÁÁÁÁM  ;)





Takže až fouknu do svíček, přeju si...


Mít pořád vás, co zvládnete navléct nit, když vevnitř jsem na vic kousků … vy dokážete takový zázraky, že ze srdce mám pak úplný patchwork. Krása. 

( No a protože už je mi dlouho fajn, tak ono to asi co nevidět přijde. Anebo nepřijde. A je naprosto paráda,  jak není nic nad slunce jasný. Jednoduše se ráno probudit a nevědět, jestli budu ten den za Bohyni nebo za debila.  

Přiznávám, že lidí, u kterých mi na jejich pohledu záleží, věkem ubývá … )




Díky všem za další báječný rok na cestách, za ukázání zkratek, Peto veliký dík, že se můžu toulat kouskem tvýho podobně sešitýho srdce ...

Kubo, ty koukej do toho praštit, ať ti konečně ukážu, jak se má na svatbě svědčit tak, aby to dopadlo.

Dál dík veškerým Hrdinům, co pro ně 22 není jenom číslo.

Mami, vím že nejsem žádná žádná žádná hospodyňka, dík že mě v tom nenecháváš se topit.

Peto , tobě díky za to, že to nevzdáváš s mojí děravou hlavou a že jsi normálně skvělej táta.

A Tobě, Pane díky za zkušenost, že ona hranice mezi nebem a propastí muže být tak slabá, že nedokážu posoudit, jestli padám nebo letím.

Díky za další báječné roky!


Žádné komentáře:

Okomentovat