Ve dnech, kdy jsem sfoukla pomyslných třicet svíček (bylo to dvakrát, takže počet svíček se mi zřejmě znásobil - což v poslední době vnímám, že právem... protože občas je to na dva pomocníčky, co by mě zvedali z gauče a chodili mi nakupovat, taky za mě vařili polívky a ráno za mě otvírali oči), tak v těch dnech jsem otevřela dvě veliké krabice. Kávovary z Datartu v nich nebyly, za což mnohokrát děkuji :)

středa 27. února 2013

Kuřata


Dalším velikonočním souborem po soukromém jaru je kolekce "Kuřata".


Samozřejmě mi hlavou proletěla hromada velevznešených názvů pro další kolekci (např. poulet heureux nebo
koleksi ayam...







... ale že jsem vybíráním názvu pověřila téměř čtyřletou dcerku, která mi navrhovala "Kolekce Koník, Vlasy nebo Cukrkávalimonádačajrumbum", tak se mi Kuřata zdála názvem nejpříhodnějším.





Žádné komentáře:

Okomentovat