Ve dnech, kdy jsem sfoukla pomyslných třicet svíček (bylo to dvakrát, takže počet svíček se mi zřejmě znásobil - což v poslední době vnímám, že právem... protože občas je to na dva pomocníčky, co by mě zvedali z gauče a chodili mi nakupovat, taky za mě vařili polívky a ráno za mě otvírali oči), tak v těch dnech jsem otevřela dvě veliké krabice. Kávovary z Datartu v nich nebyly, za což mnohokrát děkuji :)

čtvrtek 21. března 2013

Další svíčka


K další zapálené svíčce na mém dortu života jsem si nadělila novou peněženku. Místo rodičáku by se v ní měla začít objevovat výplata, ale kdo dneska ví. Zítra třeba vědět už budu.

Rozhodně se situace v přihrádkách změní. Možná k lepšímu, možná k horšímu, že ani přihrádky nevyužiju a bude mi stačit kapsička na drobáky, a možná k tak lepšímu, že budu muset koupit další dvě skříně na látky.

Ať to bude jak to bude, k narozeninám si přeju zdravou rodinu a ať na mě ze všech stran mrkaj šťastný oči    .... zejména ty mých dětí.







1 komentář: