Ve dnech, kdy jsem sfoukla pomyslných třicet svíček (bylo to dvakrát, takže počet svíček se mi zřejmě znásobil - což v poslední době vnímám, že právem... protože občas je to na dva pomocníčky, co by mě zvedali z gauče a chodili mi nakupovat, taky za mě vařili polívky a ráno za mě otvírali oči), tak v těch dnech jsem otevřela dvě veliké krabice. Kávovary z Datartu v nich nebyly, za což mnohokrát děkuji :)

úterý 7. února 2012

Jakto

V životě mi "jakto" mojí naivní hlavou proletělo tisíckrát. Některá z nich jsem časem pochopila, pár jich možná teprve pochopím a posadí mě to na zadek, no a některá z nich jsem doteď jednoduše nerozdejchala. 

Ale veškerá jakto jsem přijala s tím, že pro příště už budu vědět. A že jsou na světě důležitější věci než ty, co se důležitými doteď zdály.

Vždycky je fajn mít po ruce někoho, kdo na naše jakto zná odpověď. Možná úplně jasnou, která začmárá všechny otazníky, možná úplně zmatenou, co dalších pět otazníků přimaluje. Hlavně že dotyčný má uši a zvládne občas kývnout hlavou, jakože rozumí. 

Je úplně fuk, jestli člověku je pět nebo šedesát. Když to v hlavě začne dunět a člověku z očí jakto kouká ... 






Bedřich,
má uši a dokáže kývnou hlavou.



Sice nezmění počet otazníků, ale posluchač je to výborný. A v bříšku mu to chrastí.
Šitý podle Mariny, Bellet design

Žádné komentáře:

Okomentovat