Ve dnech, kdy jsem sfoukla pomyslných třicet svíček (bylo to dvakrát, takže počet svíček se mi zřejmě znásobil - což v poslední době vnímám, že právem... protože občas je to na dva pomocníčky, co by mě zvedali z gauče a chodili mi nakupovat, taky za mě vařili polívky a ráno za mě otvírali oči), tak v těch dnech jsem otevřela dvě veliké krabice. Kávovary z Datartu v nich nebyly, za což mnohokrát děkuji :)

neděle 30. října 2011

Do tisíce




Na celém podzimu nejkrásnější jsou žluté listy javorů, ty s červenými okraji. Mít kopec javorových listů, tak se v něm v fakt špatných chvílích, kdy už je to prostě na to pětkrát se zhluboka nadechnout a nechat si tím zamotat hlavu, zahrabu a neviditelná počítám do tisíce. Se zavřenýma očima už sotva bych dýchala a myslela si "Ach jo, ach jo."


Pak přiběhl by můj princ s hráběma, listy rozehnal a chytil mě. A z ruky by se mi začaly sypat uschlé kousky podzimu.











Kabelka další z tisíců















Kabelka vznikla díky tomu, že jsem byla včas odhrabána. 
                              Ušito podle Mariny, Bellet design. 




                          

2 komentáře: