Ve dnech, kdy jsem sfoukla pomyslných třicet svíček (bylo to dvakrát, takže počet svíček se mi zřejmě znásobil - což v poslední době vnímám, že právem... protože občas je to na dva pomocníčky, co by mě zvedali z gauče a chodili mi nakupovat, taky za mě vařili polívky a ráno za mě otvírali oči), tak v těch dnech jsem otevřela dvě veliké krabice. Kávovary z Datartu v nich nebyly, za což mnohokrát děkuji :)

sobota 29. října 2011

Igelitové po pěti, malé po dvou...


"Rovných třista" hlásí paní s dvěma culíky a napije se rychle malinovky. Růžové perličky jí svítí na rtech, než je rukou setře. Na plášti má cedulku Eliška. Pak nastaví perličkovou ruku a já do ní vkládám tři stovky. "Jé a tašku si vlastně vezmu," řeknu potom, co si představím, jak šťávu, dva zatavené salámy a kilové karamely nesu přes půl rozsvíceného města jen tak v ruce.

"Mám tu igelitové po pěti a malé po dvou," řekne perličková. "Tak za dvě mi určitě bude stačit..." a začnu hledat dvě koruny. A mince přede mnou utíkají a kdyby mohly, tak se peněženkou prokoušou, jak Paleček z torby kupcovi. Nakonec vítězím a taška je moje. 

S perličkovou se rozloučím a naskládám nákup. A půl rozsvíceného města je mi svědkem, že zatavená šunka dokáže malou za dvě protrhnout.




Taška na čokoládové karamely






                                                                   
                                                                                                                            




Je s nadšením a rozzářenýma očima ušita podle časopisu Marina, Bellet design. 













Žádné komentáře:

Okomentovat