Ve dnech, kdy jsem sfoukla pomyslných třicet svíček (bylo to dvakrát, takže počet svíček se mi zřejmě znásobil - což v poslední době vnímám, že právem... protože občas je to na dva pomocníčky, co by mě zvedali z gauče a chodili mi nakupovat, taky za mě vařili polívky a ráno za mě otvírali oči), tak v těch dnech jsem otevřela dvě veliké krabice. Kávovary z Datartu v nich nebyly, za což mnohokrát děkuji :)

pátek 28. října 2011

Silonky po babičce

Kolem pasu omotat se dá všelicos ... dokonce i sedmkrát zašívané silonky po babičce. Já motávala pásky s bílými kamínky a ve škole mohly jsme s holkama soutěžit, komu vydrží ty kamínky nejdýl. Nebo pak nosila jsem černou klasiku, která v módě dlouhých mikin stejně nebyla vidět, takže silonky po babičce by ji mohly bez problémů nahradit.

Ale také jsem byla nositelkou tmavého pásku s krásnou zdobenou sponou. Tenhle kousek mi jistě záviděly všechny holky ze třídy. Tenhle kousek si budu pamatovat celý život, protože to byl můj první doopravdický pásek pro dospěláky, já ho nosila hrdě a cítila jsem se jako moje maminka.  



Žádné komentáře:

Okomentovat