Ve dnech, kdy jsem sfoukla pomyslných třicet svíček (bylo to dvakrát, takže počet svíček se mi zřejmě znásobil - což v poslední době vnímám, že právem... protože občas je to na dva pomocníčky, co by mě zvedali z gauče a chodili mi nakupovat, taky za mě vařili polívky a ráno za mě otvírali oči), tak v těch dnech jsem otevřela dvě veliké krabice. Kávovary z Datartu v nich nebyly, za což mnohokrát děkuji :)

sobota 12. listopadu 2011

Dnešní večírek

Vypukne to dnes v devatenáct. Po dlouhý době budu venku za tmy. Po dlouhý době nebudu v pyžamu u počítače nebo s nůžkama v ruce. Sestřenka má prodlouženou a pro mě to bude něco jako Silvestr. Nepočítám-li Šípkovou Růženku v divadle, tak moje největší letošní kulturní akce. Rozhodla jsem se ji náležitě užít a patřičně oslavit. Do koly jsem si nalila decku bílýho, čapla jsem nejhořčejší z Fidorek a s oslavou prodloužený jsem začala ve vaně... z koupelny jsem vyšla sice s pusou čokoládovou, ale celkově líbivější.

Začnu hrabat ve skříni, až najdu, páni, dokonce sukni. A pořád mi je stejně... zip jsem nezapla už loni, takže kopce bonbonů, co jsem spořádala u šicího stroje, se na mě nepodepsaly. Nebo aspoň ne v místě, kde má sukně zip. Tak sláva, budu dneska večer na tý párty za holku.

Teď najít ještě něco nahoru. Nejlíp něco uzavřenýho, do čeho se strčí hlava a dole, až pod nezapnutym zipem se to něčim stáhne.... no nic podobného jsem bohužel nevyhrabala ani v mojí ani v manželově skříni. Ale nezoufám, máme ještě dvě komory a sklep.

Po hodině hledání zoufám, oslava ale i přesto pokračuje, víno chutná čím dál víc a mně je čím dál víc jedno, co bude nahoře. Vylosuji si ze skříně dvě tílka a je jasné, v čem půjdu. 

Ještě by to chtělo něco na nohy, si říkám a zároveň zjišťuji, že do eSkových silonek se prostě nenarvu. Raději rovnou sáhnu po velikosti největší a vida, jakou mám hned kolem sebe rezervu. Na tu dnešní slávu mohla bych vzít klidně ještě i nějakou kamarádku. Oko! Moje vyvalený a jedno u palce. 

Vezmu nit a začnu šmodrchat... no a punčochy jsou zas jak nový. Nějaké nutné opravy pak ještě udělám na obličeji, ač bez výsledku ale s nadějí.... no a večírek může začít. 


Na  dnešní večírek 




Kabelka šitá podle Mariny, Bellet design. Zprávy z večírku podám :)


1 komentář: